Tack för i helgen!

Tack för i helgen, Sara! Det var jättekul att ha dig här! Det blir inte så ofta, tyvärr.


Jodå, Sara var här i helgen och hade till min stora förtjusning med sig KÄRLEKSMUMS! Fy vad gott. Vi hade tänkt att shoppa massa kläder på Birsta, men det blev mest småprylar på IKEA. Jag köpte en pizza-slicer. En bra anledning till att beställa hem pizza, tänkte jag!

Ja, och sen var det ju det här lilla missödet på COOP Forum...



Jag skyller på etablissemanget.


By the way är jag frisk från min 24-hour-kräks-feast. Måste vara nåt jag ätit......

Nu nalkas examensjobbet!

Adjö och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag trodde att det var Sara som var din enda Kärleksmums...

2009-03-09 @ 21:35:39
Postat av: Sara

Tack själv för i helgen! Vad ska du överraska mig med nästa gång? :) kram!

2009-03-09 @ 21:52:45
URL: http://sarajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0